Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Poszukujesz skutecznej pomocy w nauce języka angielskiego? Marzy Ci się książka, która nie tylko pomoże usystematyzować wiadomości z gramatyki języka, ale również podpowie przydatne słownictwo? Sięgnij po polecane przez nauczycieli anglistów "Tablice język angielski" opracowane przez Jacka Paciorka i Małgorzatę Dagmarę Wyrwińską.
Autorzy: Jacek Paciorek, Małgorzata Dagmara Wyrwińska EAN: 9788375170115 Format: 145x205 mm Ilość stron: 104 ISBN: 978-83-7517-011-5 Oprawa: broszurowa Rok wydania: 2021 Wydawnictwo: Greg
Szczegóły
Typ publikacji
podręcznik
Wydawnictwo
GREG
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.